Cereri in Casatorie

Cereri in Casatorie
In sticla
Scumpa mea_____,
Am cautat peste tot un cadou pentru tine si iata ca intr-un sfarsit l-am gasit. In sticla nu se afla un simplu mesaj, se afla tot ce simt eu pentru tine si toate dorintele si planurile mele de viitor, as putea spune ca intr-un spatiu atat de mic am inchis toata viata mea.
Draga mea, vrei sa-mi indeplinesti toate dorintele de Craciun? Vrei sa te casatoresti cu mine?
Arzand de nerabdare pentru a afla raspunsul,
__________
Schimbari
Draga mea,
De cand ai aparut in viata mea totul s-a schimbat. Eu m-am schimbat. Toate imi par mai bune, mai vii, mai altfel, doar pentru ca sunt traite alaturi de tine. Si pentru ca sarbatorile se apropie si ma gandesc ca te vreau apoape, si pentru ca te-as vrea aproape toata viata.... Ei bine, m-am gandit ca acum este cel mai potrivit moment pentru a te intreba: Vrei sa te casatoresti cu mine?
________
Subjugat
Scumpa si draga mea,

De cand te-am vazut intaia oara m-am simtit atras de frumusetea si de farmecul tau. De-a lungul timpului aceasta prima impresie nu s-a schimbat. M-am gandit ca acest sfarsit de an poate fi inceputul unei noi vieti pentru noi.
Sunt subjugat de dragostea pe care ti-o port si nu-mi doresc altceva in viata decat sa fiu langa tine.

Vrei sa fii sotia mea?
__________

0 comments:

Post a Comment