Mesaje de Martisor - 1 martie

Caldura sufleteasca
Draga mea ______,
Odata cu sosirea primaverii , anotimpul iubirii, vreau sa-ti marturisesc toata dragostea pe care ti-o port din clipa cand te-am inalnit.
Desi nu ne cunoastem de foarte multa vreme, simt ca te cunosc de o viata. Sunt sincer surprins de cat de legat ma simt de tine, de cat de mult ma gandesc la tine, parca totul se leaga, parca viata mea e implinita. Fiecare clipa departe de tine este un chin, as vrea sa-mi petrec tot timpul cu tine, sa te rasfat, sa-ti indeplinesc toate capriciile pentru ca de cand te cunosc primavara mi-a intrat in viata si in casa mea. Ai adus cu tine soarele intr-o existenta care pana acum era cenusie si gri. Numai tu ai reusit sa imi umpli clipele daruindu-mi surasuri si voie buna. Cand apari in fata mea parca toate problemele si grijile se topesc.
_______, esti primavara mea !
Cu drag ________ !

Un dar
Scumpa mea ________
Desi stiam ca primavara este un anotimp inchinat iubirii nu l-am sarbatorit niciodata ca atare. Dar primavara asta este atat de imbietoare, totul renaste si odata cu natura simt renascand si sentimentele mele pentru tine, care sunt mai puternice ca oricand. Fiecare primavara care a trecut peste noi a lasat in viata noastra un strop de viata, de vitalitate si de voie buna. Toate astea nu ar fi insemnat nimic daca nu ai fi fost alaturi de mine. Tu esti cea care mi-a transformat zilele intr-o primavara, tu esti cea care atunci cand mi-a fost rau ai fost alaturi de mine si m-ai incurajat, tu esti cea care cand mi-a fost bine m-ai incurajat sa merg spre mai bine.
M-am gandit sa-ti multumesc pentru darurile minunate pe care mi le-ai facut de-a lungul timpului si am ales aceasta comoara in care am inchis toata dragostea mea pentru tine si o raza de soare din primavara asta frumoasa.
Te iubesc, ________

Ganduri de primavara
Draga mea _______,
Simt primavara invadandu-mi simturile si ca de obicei gandurile mele se indreapta catre tine. Ma gandeam ca nu ti-am spus demult "Te iubesc !"... Dar odata cu primavara atat de insorita si atat de plina de viata am gasit si modul perfect in care sa-ti spun un surprinzator "Te iubesc!". Sper ca aceasta comoara sa te surprinda si sa te bucure si sa-ti aduca aminte de tot ceea ce simt pentru tine. Nu este doar iubire, ci este si recunstinta, tandrete, dulceata. Tu esti cea care mi-a fost alaturi o viata intreaga oferindu-mi toata dragostea si sprijinul de care am avut nevoie.
As vrea ca viata noastra impreuna sa fie o primavara perpetua, sa ne bucuram unul de altul si sa ne simtim reconfortati unul de celalalt ca dupa o iarna grea. As vrea sa avem mai mult timp unul pentru celalalt, pentru a crea amintiri impreuna, pentru a vizita prieteni dragi, pentru plimbari sau pentru cafeaua de dimineata luata in pat. Putem incepe sa facem toate astea incepand de acum.
Te iubesc, ______

Culoarea vietii
Draga si scumpa mea ______,
De cand te cunosc viata mea pare o primavara perpetua - anotimpurile au trecut pe langa mine schimband culoarea frunzelor, dar nu au schimbat cu nimic sentimentele mele. Tot ceea ce simt a ramas cumva in afara timpului ca un lucru de pret care nu-si pierde valoarea odata cu trecerea timpului. Alaturi de tine am avut mereu aceeasi senzatie de renastere, de inceput de drum, de lucruri care asteapta sa fie descoperite pe care ti-o da doar primavara. Mi-aduc aminte zile petrecute impreuna si am sentimentul ca toate iluziile pe care mi le-am facut in legatura cu tine s-au implinit si cu toate astea au dat nastere altor iluzii si altor sperante.
Esti probabil motivul pentru care ma trezesc in fiecare dimineata, motivul pentru care zambesc (aparent fara motiv) si motivul pentru care viata imi pare mai usoara. Aduci culoare vietii mele, tu esti cea care faci ca viata sa para fara griji si faci sa-mi dispara toate gandurile rele.
Si pentru toate astea te iubesc, _______

Aniversara
Scumpa mea,
Tin minte ca ne-am intalnit intr-o zi de primavara si desi nu prea am o memorie buna pentru aniversari, tin sa sarbatoresc aceasta data atat de importanta pentru mine. Acea zi mi-a schimbat viata in bine pentru totdeauna.
Sunt bucuros de-a te avea, simt un sentiment de implinire la gandul ca esti a mea si ca eu sunt al tau. Imi place sa impart cu tine dulci nimicuri: alegerea unui cadou pentru un prieten, sa luam mereu cina impreuna, sa te vad bosumflata, cu aerul de copil suparat care iti sta atat de bine...
Toata viata mea am cautat o femeie ca tine, iar acum ca te-am gasit vreau sa te pastrez langa mine, vreau sa te fac fericita cum n-ai mai fost pentru ca fericirea mea esti tu. Sa te vad razand este pentru mine o sarbatoare, parca mi se lumineaza viata si as vrea sa-ti daruiesc un suras in fiecare zi.
Cu multa dragoste pentru ________,
______

0 comments:

Post a Comment