Mesaje de Sf. Valentin

Mesaje de Sf. Valentin
Mesaje de Ziua Indragostitilor

Recunostinta de Sfantul Valentin
Scumpa mea ________,
In fiecare zi ma trezesc iluminat de dragostea pe care ti-o port, fiecare zi imi pare mai buna, mai frumoasa pentru ca tu existi. Lumea imi pare mai primitoare, mai putin dusmanoasa, mai putin rea cand tu surazi. Ma faci fericit si cred ca tie iti datorez bucuria de viata, imi umpli viata de un sentiment de bine, de un sentiment ca toate lucrurile sunt asa cum trebuie sa fie.
Si pentru toate astea si pentru ca azi este Sfantul Valentin vreau sa-ti reamintesc (poate nu fac prea des lucrul asta) ca te iubesc pentru tot ce insemni tu pentru mine si mai ales pentru ca esti singura femeie care ma iubeste asa cum vreau sa fiu iubit: fie cu pasiune, fie tandru... Tu esti singura care imi poate surprinde cea mai mica dorinta si esti singura care mi le indeplinesti pe toate. Tu esti cea pe care doresc sa o iubesc si sa ma iubeasca la randu-mi.
Iti urez ca Ziua Indragostitilor sa-ti fie plina de cat mai multa dragoste!

De Ziua Indragostitilor....
Draga mea______,
De Ziua Indragostitilor vreau sa-mi reamintesc toate momentele frumoase pe care le-am petrecut impreuna si clipele de fericire care parea nepamanteana pe care le-am trait alaturi. Simt ca langa tine viata mea a capatat sens, tu esti jumatatea care ma completeaza, langa tine ma simt eu. Ma simt intr-adevar omul care am vrut sa fiu toata viata, dar simteam ca imi lipseste ceva, dar acum ca te am pe tine acel sentiment a disparut de parca nu ar fi existat niciodata. Tu ai facut ca singuratatea care imi umplea zilele sa plece. Mi-ai adus in schimb pace, veselie, un sentiment de bine si multa dragoste.
As vrea ca nu doar Ziua Indragostitilor sa fie o sarbatoare a dragostei noastre, ci fiecare zi sa fie o sarbatoare pentru noi, as vrea ca fiecare zi sa fie plina de iubire... Dar de ce spun "as vrea"..., chiar este asa.
Cu toata dragostea, in fiecare zi, dar mai ales de Sfantul Valentin,
_________

Cadoul perfect de Sfantul Valentin
Draga mea ________,
Acum ca Ziua Indragostitilor se apropie si parca atmosfera se schimba, devine mai plina de iubire si de intelegere, stau sa ma gandesc la zilele de Sfantul Valentin petrecute impreuna cu tine. Poate nu am avut mereu inspiratie sa-ti iau cadoul pe care il voiai, dar anul acesta l-am gasit. Sper sa-ti placa si sa-ti fie drag, pentru ca in el am inchis o parte din inima mea, o marturie a dragostei imense pe care ti-o port si care pare sa se intregeasca in fiecare zi. In el se afla lucrurile pe care as vrea sa ti le spun in fiecare zi si parca nu reusesc. Vreau sa stii ca te iubesc si ca esti o inspiratie pentru mine: ma inspiri sa fiu o persoana mai buna in fiecare zi.
De Sfantul Valentin vreau sa iti spun ca iubesc motivele pe care mi le dai in fiecare zi pentru a te iubi: zambetul tau, ochii tai, bunatatea ta, atentiile pe ca mi le faci si modul in care imi inseninezi viata.
Te saruta _________


Sarbatoarea dragostei
Iubita si scumpa mea______,
Vreau sa te invit la o sarbatoare pentru noi doi, o sarbatoare a dragostei noastre. Vreau sa iti marturisesc tot ceea ce simt pentru tine si, care alt moment mai bun decat ziua indragostitilor, pentru ca ce simt eu pentru tine este dragoste. Desi te cunosc de putina vreme, pot spune ca sunt indragostit de tine, simt dragostea cum picura prin venele mele. Fiinta mea e plina de fiinta ta. Mi se pare ca te recunosc in fiecare chip pe care il vad pe strada, si tresar cand nu sti tu, imi pare ca aud vocea ta mereu.
Acesta zi de Sf. Valentin va fi o apologie a dragostei. Pentru altii dragostea poate fi suferinta si nefericire, dar eu nu simt asta deloc. Simt in mine o forta vitala, simt ca pot infrunta orice alaturi de tine si ma simt extrem de ferict. Lumea e un loc mai bun cu tine alaturi.

Sarutari fierbinti,
_________

O promisiune de Sfantul Valentin
Draga mea_______,
De Sfantul Valentin, patronul indragostitilor s-a creat o frumoasa traditie pe care vreau sa o respect. In fiecare an pe 14 februarie trebuie sa schimbi scrisori de dragoste sau un dar cu cel iubit. Eu iti trimit aceasta comoara ca simbol al dragostei mele si al unei promisiuni facute acum multa vreme si anume ca te voi iubi mereu. Sunt ani de atunci si dragostea mea pentru tine nu s-a diminuat in nici un fel, ba dimpotriva. Cu fiecare Sf. Valentin ce trece eu te iubesc mai mult. Aceasta zi isi pastreaza pentru mine esenta, este o zi speciala pe care in fiecare an o dedic tie, de fapt noua. Sper ca in anii ce urmeaza sa ma ajuti ca si pana acum sa-mi tin promisiunea. Tot ce trebuie sa faci este sa fii persona minunata care esti.
In fiecare an de Sf Valentin cu multa dragoste,
_______

Alegerea
Draga mea ____,

Ma simt norocos sa petrec anul acesta Ziua Indragostitilor alaturi de tine. De cand ai intrat in viata mea ai adus dragostea si romantismul in viata mea, lucru care ma surprinde si ma mira. Ma simt capabil de toate lucrurile nebunesti pe care le fac indragostitii, ma simt in stare de orice si as da orice ca aceasta stare euforica sa nu treaca. Simt ca lumea e a mea pentru ca tu m-ai ales pe mine sa-ti fiu alaturi si asta imi da un sentiment de privilegiat. Sunt un om norocos pentru ca sunt ales de tine si vreau sa te rasplatesc, sa nu te dezamagesc in alegerea facuta. Promit sa te fac fericita si promit sa te iubesc.
Fie ca acesta sa fie doar prima dintr-o lung sir de zile de Sfantul Valentin pe care le petrecem impreuna.
Sarutari,
______

Declaratii de dragoste
Scumpa si iubita mea _____,
M-am gandit sa-ti scriu o declaratie de dragoste,... cea mai frumoasa declaratie de dragoste pe care o vei fi primit, dar eu nu prea ma pricep la vorbe, astfel ca iti voi scrie cea mai sincera declaratie de dragoste. Se spune ca lucrurile adevarate si simple sunt cele mai frumoase, stiu ca asa vei gandi si tu.
Intotdeauna cand o noua iubire a intrat in viata mea am stiut ca va exista si un sfarsit, am stiut ca acele femei nu sunt total potrivite pentru mine. De cand te cunosc insa stiu ca nu vad un sfarsit relatiei noastre, stiu ca nu vreau sa vad un sfarsit pentru ca daca asta s-ar intampla viata mea nu ar mai avea sens. Am nevoie de tine cum am nevoie de aer, tu esti totul pentru mine.
Ne urez o zi de Sfantul Valentin plina de iubire.
__________
De ce te iubesc
Draga mea_____,
De Sfantul Valentin as fi vrut sa-ti spun de ce te iubesc, dar ceea ce simt pentru tine nu poate fi descris in cuvinte. Cuvintele par ca nu surprind toate subtilitatile si nuantele sentimentelor mele. Poate ca te iubesc pentru felul tau de a fi, atat de deschisa si de zambitoare incat e imposibil ca cineva sa nu iubeasca. Poate te iubesc pentru natura ta misterioasa si secreta pe care mi-o arati doar mie, sau poate pentru ca esti cateodata timida si pari atat de neajutorata incat as vrea sa-mi petrec viata protejandu-te. Poate ca te iubesc pentru toate astea sau sunt alte lucruri de care nu-mi dau seama, dar stiu ca pur si simplu te iubesc.
Cu multa dragoste de Ziua indragostitilor,
_____________

Un dar de Sfantul Valentin
Draga mea ________,
De Ziua Indragostitilor vreau sa-ti daruiesc tot ceea ce iti face placere, vreau ca ziua asta speciala a anului sa fie o zi de neuitat pentru noi. Vreau sa sarbatorim dragostea noastra daruindu-ne timp unul altuia pe care sa-l petrecem impreuna.
Tu esti din toate cele care au trecut prin viata mea prima pentru care simt o dragoste adevarata si singura care vreau sa ramana in viata mea pana la sfarsit. Te vreau doar pentru mine, te vreau langa mine pentru ca te iubesc si pentru ca alaturi de tine pot infrunta orice. Te vreau langa mine pentru ca putem fi foarte fericiti impreuna si pentru ca numai tu stii sa ma sustii cand mi-e rau si sa ma incurajezi ca pot fi si zile mai bune. Sunt convins ca acele zile mai bune vor veni si vreu sa ti le daruiesc pe toate tie.
Toata dragostea de Sfantul Valentin,
_______

Ziua de Sfantul Valentin
Iubita si draga mea______,
Nu imi pot imagina sa-mi petrec Ziua Indragostitilor cu nimeni in afara de tine. Stau sa ma gandesc cum a fost viata mea intainte sa te cunosc si nu reusesc sa-mi amintesc mai nimic. Parca toate lucruile importante in viata mea au apartut odata cu tine, parca m-am nascut a doua oara de cand sunt indragostit de tine si parca viata este mai frumoasa. Timpul cand sunt cu tine parca zboara si nu-mi dau seama unde se duc orele si ziele in compania ta.
De Sfantul Valentin vreau sa-ti daruiesc ciocolata, inimioare, ceva rosu - culoarea dragostei. Inima mea nu ti-o mai pot da pentru ca deja ti-am dat-o de multa vreme. Toate astea nu imi par ridicole, ba din contra toate capata semnificatii multiple pentru ca sentimentele noastre sunt reale.
Cu multa dragoste de Sfantul Valentin,
________

0 comments:

Post a Comment