Mesaje pentru rude

Mesaje pentru rude


Mamei
Cum sa multumesti
Ezit, ma gandesc la cuvintele pe care ar trebui sa le folosesc pentru a-ti multumi pentru tot ce ai facut pentru mine, pentru tot ce insemni pentru mine.
N-ai incetat vreodata sa-mi oferi sprijinul, chiar si cand am gresit. Mi-ai oferit o dragoste profunda si neconditionata, nimeni, in viata nu mi-a mai oferit asta.
Draga mama, esti cea catre care ma intorc cand nu mai e o alta iesire, esti sprijinul meu si un izvor de dragoste. Te iubesc si ma bucur ca esti mama mea.
Cu dragoste,
Expeditor

Tatalui
Sfaturi intelepte
Draga tata, cele mai intelepte lectii in viata le-am invatat de la tine. M-ai sprijinit, incurajat si ai avut grija de mine inca din primul moment al vietii. Niciodata n-a trebuit sa lupt pentru dragostea ta si nici pentru respectul tau, m-ai acceptat asa cum sunt. Am luat multe lucruri de la tine, te-ai depus in mine prin toate sfaturile pe care mi le-ai dat.
Ai fost mereu un sprijin si un prieten de nadejde. Iti multumesc pentru bunatatea si pentru increderea pe care le-ai avut pentru mine de-a lungul vietii.
Cu drag,
Expeditor
Mostenirea copilariei
Draga tata,
Vreau sa-ti multumesc pentru tot ceea ce ai facut pentru mine in viata. Desi copilaria nu a fost bogata in multe bunuri materiale, a fost bogata in cele spirituale, astfel ca am invatat sa apreciez valoarea banilor, dar mai presus de toate valoarea afectiunii parintesti.
Datorita copilariei mele, petrecute alaturi de tine sunt omul care sunt astazi. Stiu ca trebuie sa lucrez din greu pentru a a obtine ce vreau, de la tine.
Sper ca la randul meu sa fiu iubit si apreciat de copiii mei asa cum te iubesc si te apreciez eu. Sper, de asemenea, sa le ofer tot ce mi-ai oferit tu.
Intotdeauna ma astepti cu bratele deschise, vesel si senin ca intotdeauna. Venind la tine parca ma intorc in copilarie.
Te iubesc tata, ai fost cel mai bun parinte pentru mine.
Cu dragoste,
Expeditor
Mai intelept
Draga tata,
Imi aduc aminte cand eram copil si-ti aduceam acasa, de la scoala, totate lucrurile facute de mine. Tin minte ca le adunai pe toate, ca pe relicve sfinte sa formezi, parca, un templu al copilalriei mele. Imi mai aduc aminte ca in drum spre casa unul s-a rupt, dar l-ai luat si pe acela si i-ai gasit loc pe rafturile prafuite de vreme si ti-a fost mai drag inimii tale pentru ca eu am suferit ca nu l-am putut aduce intreg acasa ca ofranda a dragostei mele.
Toate astea se duc departe in timp si astazi parul ti-e mai alb si eu sunt un altul. Dar tot vin la tine sa-ti cer sfaturi si sprijin si de fiecare data le gasesc si plec mai increzator in viata si in mine datorita tie.
Iti multumesc, tata, pentru toate cate m-ai invat. Azi sunt un om mai bun pentru ca tu mi-ai fost tata.
Cu drag,
Expeditor
De departe
Draga tata,
Desi azi nu-s langa tine, sunt apoape de tine cu gandul. Azi si in totate zilele. Departarea ma impiedica sa te vad atat de des pe cat as dori. Iti trimit scrisoarea asta parca amintindu-mi de alte vremi indepartate, caci asa ma simt si eu, prea departe de tine.
Sper ca am micsorat distanta prea mare dintre noi cu gandurile mele cele mai bune, de iubire respect si recunostinta, ascunse adanc si pastrate bine intr-o sticla ca sa nu se piarda pana ajung la tine.
Darul asta este semn al mutumirii mele pentru ca m-ai ajutat sa devin tot ce sunt astazi.
Cu dragoste,
Expeditor

Ganduri
Draga tata,
Abia astazi, cand am incetat sa fiu doar copil, si am devenit si eu parinte la randul meu, imi dau sema cat de important ai fost in viata mea. De fapt, imi dau seama ca fara tine n-as fi reusit nici jumatate din ce am realizat astazi. Ma bucur sa te vad inconjurat de nepoti, ma vad si eu copil si parca timpul s-a oprit in loc si-mi retraiesc copilaria. Responsabilitatea ca parinte este apasatoare cateodata- trebuie mereu sa dai sfaturi bune, sa ai grija de copii si sa-i inveti sa devina oameni. La tine parea asa de usor... sau poate ca n-a fost.
Iti multumesc ca m-ai invatat lucruri pe care pot sa le transmit mai departe copiilor mei.
Nu uita ca te iubim si te respectam.
Cu dragoste,
Expeditor
Cel mai bun
Draga tata,
Stiu ca adesea imi pare ca mi se cuvin toata dragostea si tot sprijinul tau neconditionat, dar nu-i asa. Vreau ca astazi sa-ti spun ca stiu cat de greu este sa faci tot ce faci si vreau de asemenea sa-ti multumesc pentru tot ce mi-ai oferit de-a lungul vietii. Cu toate neintelegerile pe care le-am avut nici o clipa macar nu ai incetat sa ma iubesti si sa ma ajuti cand am avut nevoie.
Ai fost si esti un prieten de nadejde si un parinte ca nici un altul. Sper ca pe masura ce inaintam amandoi in vreme sa avem mai mult timp doar pentru noi. In asteptarea altor timpuri primeste acest dar in care am strans dragostea si recunostinta mea pentru tine.
Cu dragoste,
Expeditor
Credinta
Uitandu-ma in urma spre copilaria si tineretea mea, imi dau seama ca ai fost cel mare mare sprijin al meu. Stiu ca, adesea, prins in mijlocul vietii nu mi-am dat seama sau am uitat sa-ti spunem cuvintele de apreciere pe care le meritai. Ai fost omul care a tinut familia noastra unita, ne-ai iubit si ne-ai ajutat pe toti la nevoie.
Se spune ca pentru a aprecia cu adevarat o persoana trebuie sa stii ce a fost si ce a devenit. Eu am devenit un om mai bun, tata. Te apreciez si-ti dau tot creditul pentru pesoana care sunt azi.
Cu dragoste,
Expeditor
Mai mult timp
Draga tata,
Desi astazi nu sunt langa tine, te port in inima mea tot timpul. Voiam sa-ti spun cumva cat insemni pentru noi, voiam sa-ti spun ca toate stradaniile tale nu au fost in zadar; am plecat de la casa ta ducand in mine toate povetele tale bune si am facut in asa fel incat sa nu te dezamagesc.
Din ce in ce mai putin te vad, ne despart atatea, dar de fiecare data cand te vad parca viata mea se umple de bucuria copilariei cand timpul nu se intinsese intre noi.
Astept cu nerabdare clipa sa fim impreuna.
Cu dragoste,
Expeditor

Bunicii
Cuvinte potrivite
Draga mea bunica,
Cuvinte potrivite care sa-ti arate firea blanda si-ngaduitoare si sufletul tau plin de prea multa dragoste nu am gasit. Copilaria mea se-ntinde-n spate si-mi rasari in fata ochilor mereu zambitoare si cu o vorba buna sau cu un mic dar din suftet pentru mine.
Astazi timpul m-a schimbat, dar tu parca ai ramas la fel de buna si-ntelegatoare, cu aceeasi dragoste parca-ndaratnica pentru mine. Orice rau as fi facut tu iertai.
Mai iarta-ma inca o data bunico. Nu prea te vad asa de des pe cat as vrea si niciodata nu ti-am spus cat te iubesc.
Bunatatea firii tale ma uimeste mereu.
Cu dragoste,
Expeditor

Bunicului
Zilele de-odinioara
Draga bunicule,
Ma gandeam ca tu esti cel de la care am invatat atatea. Tu esti cel care mi-a spus povesti si mi-a mangaiat fruntea de copil sa-mi treaca mania sau teama, cu tine m-am jucat si-am ras. Astazi am crescut si ne-am indepartat, dar vreau sa-ti spun ca te iubesc la fel ca atunci cand eram copil.
Toata dragostea ta s-a rasfrant asupra mea si nu ti-am multumit pentru tot ce m-ai invatat si pentru cat m-a iubit.
Sper ca darul asta sa-ti aduca aminte ca esti iubit.
Cu drag,
Expeditor



Fiicei
Un dar
Draga Destinatar,
O fiica in viata este un dar de la cel de sus. Iti va umple inima de rasete, caldura si farmec nemasurat. Cu fiecare zi a vietii ei va adauga cate o trasatura, va deveni mai frumoasa si iti va insenina zilele.
Ma bucur ca esti fiica mea, ai fost cel mai frumos dar pe care viata mi l-a oferit.
Cu drag,
Expeditor
Tablou fantast
Draga Destinatar,
Nu exista vreun pictor care sa fi surpins cu adevarat sentimentele unei mame pentru copilul sau. Dragostea mea pentru tine a crescut cu fiecare zi a vietii tale. In fiecare zi am adaugat ceva la ceea ce simteam pentru tine. Am fost langa tine si la reusite si la dezamagiri si te-am vazut schimbandu-te din zi in zi in mai bine.
Mi te-amintesc visand la ziua de maine intrebandu-te ce-ti rezerva.... Ai avut parte si de surprize, dar si de lucruri pe care le-ai asteptat. Stiu ca dragostea mea te-a insotit intotdeauna si te-ai bazat pe ea.
Inca o data te iubesc.
Cu drag,
Expeditor
Fiului
Aduceri aminte
Draga Destinatar,
Cateodata avem nevoie de anume semne sa ne-aduca aminte cat suntem iubiti. Sper ca darul asta sa fie un astfel de semn pentru tine si sa-ti aminteasca de faptul ca te port in inima mereu. Ii sunt recunoscator vietii ca mi te-a daruit si iti multumesc si tie pentru toti anii in care ai fost alaturi de mine. Ai fost bucuria vietii mele.
Cu dragoste,
Expeditor
Surorii
Sora mea
Sora mea stie unde vreau sa ajung.
Ma accepta asa cum sunt.
E cineva pe care pot conta mereu,
Nu conteaza cand si cum.
Si de fiecare data cand sunt cu ea
Ma simt acasa.
Destinatar, iti multumesc ca esti sora mea.
Pentru cea mai buna sora
Draga Destinatar,
Vreau sa stii cat de importanta esti pentru mine. Vreau sa stii ca apreciez dragostea si intelegerea pe care mi le oferi.
Sper ca stii ca tin la tine si ca poti conta pe mine pentru orice. De-a lungul vietii mi-ai fost cea mai buna prietena. Cu tine am invatat ce inseamna sa imparti ceea ce ai si cu siguranta egoismul meu s-a estompat. Pot spune azi, ca am devenit o persoana mai buna datorita tie.
Cu dragoste,
Expeditor
Fratelui
Recunoscator ca esti in viata mea
Sunt recunoscator de a avea un frate ca tine pe care pot conta mereu. Stiu ca daca am nevoie de o imbratisare ma vei astepta cu bratele deschise, daca am nevoie de alinare ma vei astepta cu vorbe bune, sau cu o inima gata sa asculte daca am nevoie de intelegere.
Sunt bucuros sa te am ca frate si pretuiesc momentele cand ne vedem si petrecem timp impreuna.
Esti unul dintre cei mai importanti oameni din viata mea.
Cu drag,
Expeditor
Parinte catre copil
Imi aduc aminte
Imi aduc aminte dulceata clipei cand mi-ai zambit intaia oara. Imi aduc aminte de ziua in care ai facut primul pas si de lucrurile dragalese pe care le spuneai cand ai invatat sa vorbesti.
Mi-ai dat amintiri frumoase sa pun in albumul inimii mele.
Te iubesc Destinatar
Cu drag,
Expeditor

0 comments:

Post a Comment