Pentru amica

Pentru amica
Unei prietene dragi
Scumpa mea _________,
Cu ocazia zielei de 8 martie vreau sa-ti urez o primavara plina de bucurie, voie buna, vitalitate si sa simti ca primavara izvoraste din tine.
Ai fost mereu o prietena buna, mereu alaturi de mine atat in clipele rele, dar mai ales in cele bune. Nu cred ca am vazut o bucurie mai sincera pentru bucuria altuia la altcineva.
Am trait alaturi de tine toate bucuriile si tristetile si viata a fost mai buna fiindca tu ai fost alaturi de mine.
Clipele pe care le-am petrecut alaturi de tine au fost nepretuite si sper ca la ele sa se adauge altele la fel de scumpe pentru amandoi. Imi doresc sa fi fost un prieten bun la randul meu, desi nimeni nu poate fi la fel de darnic si intelegator ca tine.
Am impartit totul impreuna: si primaveri, si vremuri rele si rasete si vremuri bune.... Sper ca prietenia noastra va continua ca si pana acum.
Cu drag,
_________

0 comments:

Post a Comment