Pentru bunica

Pentru bunica
Aducere aminte
Draga mea bunica,
A venit primavara si imi aduc aminte de tine si de copilaria mea. Parca acum cu sosirea primaverii ma simt si eu copil inca o data. Copilaria mea si intreaga mea viata sunt legate de tine. Clipele pe care le-am petrecut impreuna au fost minunate si imi doresc sa le pot trai din nou, dar nu se poate...
Tu ai fost prima mea prietena adevarata, langa tine am invatat ca micile si marile necazuri trec si ca viata are si clipele ei frumoase. Tu m-ai invatat sa ma bucur de viata si de ceea ce ofera lumea.
Ai fost pentru mine un model demn de urmat, mereu energica, mereu dinamica, nu cred ca te-am auzit plangandu-te vreodata, desi nici viata ta nu a fost usoara. Iti urez sa te bucuri de primavara si de ziua femeii, sa te simti mereu tanara si plina de viata si sa ramai mereu aceeasi persoana calda si dinamica pe care o iubesc atat de mult.
A ta,
_______
Un dar din suflet
Scumpa bunica,
Imi pare rau ca nu ne mai vedem atat de des si ca nu mai petrecem atat de mult timp impreuna cum obisnuiam. Mi-e dor de tine si vreau sa stii ca te port cu mine in gand.
Odata cu venirea primaverii, mai mult ca oricand, imi aduc aminte de tine si de cum incercam sa-ti fac cele mai frumoase cadouri de 8 Martie: planse desenate, buchetele de flori ... Si cum tu le primeai pe toate cu un suras larg pe buze de parca ar fi fost un dar scump.
In primavara asta am vrut sa-ti fac un cadou din suflet, am vrut sa inchid in aceasta comoara toata dragostea si tot respectul pe care le am pentru tine. Nu cred ca ti-am marurisit vreodata tot ceea ce insemni pentru mine. Ai fost primul meu indrumator si m-ai invatat lectii importante de viata care m-au modelat si m-au ajutat sa devin o persoana mai buna. Iti urez o zi de 8 Martie plina de bucurie alaturi de cei dragi.
Cu toata dragostea,
________

0 comments:

Post a Comment