Pentru Familie

Pentru Familie

Bunicului
Draga bunicule,

Imi aduc aminte cu mare placere de coplilaria mea cand petrecem sarbatorile cu tine. Erau timpuri fermecate. Astazi, desi viata ne-a distantat mai mult decat as fi vrut, ma gandesc cu multa caldura la tine. De fiecare data cand aud colinde imi aduc aminte de tine. La tine le-am ascultat prima data si am invatat sa pretuiesc sarbatorile de iarna.

De sarbatori iti urez multa sanatate si sa fii omul vesel si energic ce ai fost mereu!
Cu multa dragoste, te imbratiseaza,
_________

Bunicii
Draga mea bunica,

Sper ca sarbatorile care or sa soseasca curand sa te faca sa-ti amintesti si de mine, casi eu nu te-am uitat. Cele mai frumoase sarbatori cu tine le-am petrecut si iti multumesc pentru asta. Craciunul are o semnificatie speciala pentru mine datorita tie. Te port mereu in inima mea!
Stiu ca vei face din aceste zile o adevarata serbare, stiu ca te vei inconjura de toti cei dragi tie. Sper sa-ti auci aminte si de mine, caci eu cu siguranta ma voi gandi la tine.

Sper ca noul an sa-ti aduca multa sanatate, pace si liniste. Sper sa te bucuri de tot ce are noul an rezervat pentru tine.

Cu multa dragoste,
________

Fratelui
Dragul meu,

Iti multumesc ca esti alaturi de mine mereu, ca ma sfatuiesti si ma incurajezi sa devin un om mai bun in fiecare zi. Faptul ca esti fratele meu e una din binecuvantarile vietii.
Sper sa petreci sarbatorile alaturi de cei dragi, sa te bucuri de fiecare clipa si sa-ti faci cat mai multe planuri pentru noul an, care sunt sigur ca or sa se implineasca.

Sarbatori fericite,
__________

Tatalui
Draga tata,

Profit de ocazia pe care mi-o ofera sarbatorile sa-ti fac un dar deosebit, care sa-ti arate tot ce simt pentru tine. Poate nu iti spun destul de des ce ai insemnat pentru viata mea, dar sper ca stii ca ai fost un model demn de urmat. Sunt azi ceea ce sunt in parte datorita tie.
Vreau ca sarbatorile sa-ti aduca un moment de relaxare, dar si de bucurie, sa-ti fie casa plina de prieteni dragi si fie ca noul an sa fie cu mult mai bun decat cel care a trecut.

Un Craciun si un An Nou fericit!
Cu dragoste,_____

Mamei
Draga mama,

Sper ca iarna asta va fi asa cum iti place tie: cu ninsoare, cu o casa plina de lume, cu bradul de Craciun impodobit. Sa te bucuri de aceste sarbatori si de ceea ce iti ofera viata. Iti urez cele mai fericite sarbatori si multa sanatate si iti trimit o ombratisare de departe!

Cu toata dragostea din lume,
________

Surorii
Draga mea,

M-am gandit sa inchid spiritul Craciunului in aceasta cutie si sa inchid in sticla toate urarile pe care le am pentru tine. Sper ca sarbatorile sa-ti aduca numai bucurii, fericire si impliniri. Fie ca noul an sa-ti aduca implinirea tuturor dorintelor si sa-ti depasesti tie asteptarile prin realizarile pe care le vei face.

Sarbatori fericite!
_________

0 comments:

Post a Comment